Pareri de la cititori

Despre cartea “ZUZU”, scrisă de Anida Lasto

O carte despre sentimente. O carte în care personajele nu poartă nume, astfel că fiecare își poate rosti numele său în momentul în care își regăsește trăirile așternute în pagină. De multe ori am auzit fraza: <> În această carte se arată că, dimpotrivă, unii reușesc să fie sinceri în discuțiile purtate pe internet, mai mult decât pot fi în viața reală.

Dincolo de neîmplinirile pe care le trăiesc personajele, în mintea noastră se pot ivi niște întrebări: Ce aş face eu în locul lor? De câte ori am simțit la fel, am acționat la fel? Ce aş face altfel?”

Am fost ușor nemulțumită de puținul număr al paginilor. Dar apoi m-am gândit la cel puțin două lucruri. În primul rând, atunci când trăim ceva intens, nu trebuie să dureze foarte mult timp. Apoi, cine spune că un final e doar atât, un final? De ce nu ar putea să fie un nou început?!

“Ai simțit vreodată că ai cunoscut un suflet pereche ce te-a atins astfel încât ți-ai schimbat percepția asupra sentimentelor într-un mod iremediabil?”
“Totul începe cu o jumătate de măsură…”
“Uneori ne mulțumim cu mărunțișuri și învățăm…”
“Sentimentele puternice, atunci când mor, iau odată cu ele toate speranțele noastre. Rămâne o liniște de care nu avem nevoie după o furtună sentimentală.”
“Îmi așterneam sufletul pe foi albe și-mi plimbam gândurile pe străzi pustii.”

Mulțumesc Simona Vlad!

Anida Lasto

16002736_1474401719268475_6460660177938965371_n

4 thoughts on “Pareri de la cititori

  1. “Zuzu” a fost doar o provocare .”Dialog cu sufletul”pare o continuare,iar din ultima postare,am intuit o superba …continuare . Mult succes la urmatoarea lansare ! 🙂

    Liked by 1 person

Leave a comment