Urme de pasi

Pașii tăi s-au împiedicat atunci când te îndepărtai de pașii mei. Ai făcut o pauză, te-ai uitat timid înapoi, ai murmurat o mulțumire, apoi ai plecat definitiv.

Te urmăream în tăcere pe buze și cu urlete-n suflet. Eu am rămas pe loc. Nu am îndrăznit să mă mișc sau să sper.

Urmele tale mi-au săpat gândurile, le-au amestecat și le-au lăsat să se așeze singure înapoi.

Coridoarele vieții ne-au micit pașii. Și noi ne-am pierdut.

tumblr_m9pjk0vusn1qgs7zlo1_400_large1

22 thoughts on “Urme de pasi

  1. Nisipul spulberat de valuri adoarme umbra pașilor pierduți.
    Stăm resemnați, pe două maluri, citind în zări cu ochii muți,
    Aceleași gânduri, rătăciri,vor parcă mii de îmbrățișări,
    Nemângâiate amintiri se pierd în vânturi, peste mări…

    Like

      1. Sursă de mâncare, peștera ca adăpost, peisaj splendid. E mult mai mult decât ok. Iar puțină mișscare nu strică. Vulcanul e sursa de căldură… Ce să-ți dorești mai mult? :))

        Liked by 1 person

Leave a Reply

